fbpx
בית / אחרי לידה / טיפולים אחרי לידה / ד"ר קסלר עודד ברית מילה רפואית
מוהל רופא עודד קסלר

ד"ר קסלר עודד ברית מילה רפואית

קודם כל גילוי נאות – את שני בניי מלתי בכאב לב גדול. אם זה היה תלוי רק בי, לא הייתי רוצה להעביר את בניי ברית מילה כלל, מה שהופך אותי לקליינטית מאד קשה לכל מוהל באשר הוא..
בני הבכור עבר ברית מילה רפואית בקליניקה של רופא שהומלץ לנו על ידי כמה זוגות חברים ובסך הכול היינו מרוצים. באותה קליניקה שבה בוצע ניתוח הברית, ניתן היה רק למלווה אחד להיכנס לברית עם התינוק וכך מצא עצמו בעלי מחזיק לקטנצ‘יק שלנו את היד, וכשיצא חיוור לחלוטין מחדר הניתוח, נאלץ לספר לי שהילד בכה בעת הזריקה וש"חוץ מזה היה בסדר".
אז בשבילי "בסדר" זה לא מספיק.. ככה זה אימהוֹת..
לאחר לידת בני השני חיפשתי ברית מילה שתהיה חוויה נטולת כאב – ומצאתי !!! חברות המליצו על ד"ר קסלר וטענו בתוקף שהתינוקות שלהן ישנו בזמן שהוא ביצע את ניתוח הברית. ברור שלא האמנתי להן.. אני חייבת לבדוק בעצמי..
והיום אני יכולה להגיד חד משמעית – ד"ר עודד קסלר העניק לנו ולבננו השני חווית

ברית מילה רפואית ללא כאב

פשוט כך.

בעת ביצוע זריקת ההרדמה עמדתי מעל התינוקי כמו נץ והשגחתי על כל תנועה הקטנה ביותר שלו ואני יכולה להיות שקטה לגמרי, הילד פשוט ישן לאורך כל הזריקה וכל הניתוח עצמו.
לא ייאמן, ואם לא הייתי רואה את זה בעיניים שלי גם אני לא הייתי מאמינה.
לאחר הברית לא נותר לי אלא להוריד את הכובע בפני ד"ר קסלר, שהבטיח לי שלא יכאב לבני וגם קיים.

מאז עברו אצל ד"ר קסלר הרבה תינוקות של חברות שלי, יולדות שלי, חברות שלהן ועוד ועוד – לכל תינוק שאני יכולה לחסוך את כאב הברית.

ענבל – "את הברית הראשונה די הדחקתי.. עיקר החוויה היה של הלם, הוא הבן הבכור שלנו ולא היה לי מושג למה לצפות.. את המוהל ההוא בחרנו משילוב של שיקולים – אני רציתי רופא, הוא כבר מל הרבה תינוקות במשפחה שלנו והאזור הגיאוגרפי התאים – זו נראתה כמו בחירה טובה בזמנו. לא חשבתי אז שאני מתפשרת. הטראומה הייתה גם החיבור בין הברית לאירוע המשפחתי וגם הבכי של בני – לפני, אחרי, בערב לאחר הברית – הילד בכה והלב של שנינו פשוט נקרע. לקראת הברית של בננו השני פניתי לזהר, כבר כשגילינו בסקירה הראשונה שיש לנו בן נלחצתי וזהר הרגיעה אותי ואמרה לי שהפעם יהיה אחרת כי ד"ר קסלר זה עולם אחר ! וכך היה. הוא בא אלינו הביתה, הבן שלי לא בכה בכלל, הכול עבר מאד ברוגע וללא כאב – אני ממליצה בחום למי שרוצה ברית עם רופא – עם ד"ר קסלר !"

ד"ר קסלר הוא רופא מומחה בכיר לאורולוגיה וכירורגיה ומבצע ניתוחי ברית מילה רפואית מזה 15 שנים. מומחה לאורולוגיית ילדים ועוסק בכירורגיה של מערכת השתן, תיקון מומים של הפין ותיקוני ברית.
ד"ר קסלר : " מכיוון שאני אורולוג מנתח שבמשך שנים מתקן סיבוכים של ברית מילה ומנתח מומים של הפין, צברתי ידע וניסיון נרחבים, כך שאני מכיר מצוין את מבנה הפין, לרבות מיקום כלי הדם והעצבים, באופן המונע נזקים בעת ברית המילה. מעבר לכך, אני משתמש בשיטת הזרקה מיוחדת לשם הבטחת ברית ללא כאב.
לאלה הטוענים כי הזריקה כואבת יותר מהברית אשיב כי אין הוכחה מדעית לכך. נהפוך הוא, הוכח כי התינוק מרגיש וכי הזריקה מונעת כאבים. מבוגר, אם היה צריך לעבור ניתוח ברית מילה, היה מעדיף לקבל הרדמה מקומית ולא לעבור ניתוח ללא כל מניעת כאב."

ד"ר קסלר מבצע בריתות במקום שבוחרים ההורים – בבית, באירוע או בקליניקה, ומתואם עם הורי התינוק עד הפרט האחרון מבחינת אופי הטקס (אם בכלל), הנוכחים בעת הניתוח, מסביר מראש את כל ההסברים הדרושים ועומד לרשותנו גם לאחר הברית לכל שאלה שעולה.
בברית מילה של ד"ר קסלר אין דימום והוא אינו חובש את האזור, ההחלמה היא פשוט מדהימה.
נייד – ✆ 052-3629070