fbpx
בית / אחרי לידה / טיפת חלב פרטית

טיפת חלב פרטית

טיפה פרטית היא שירות טיפת חלב פרטית לאחר לידה, מותאם לכל צורך, המאפשר לקבל את כל השירותים המקצועיים והקליניים של אחות מוסמכת, בנוחות ובפרטיות ביתך.
רונית קינן, אמא ל 3 ילדים, אחות מוסמכת, אקדמאית, בעלת ניסיון של עשור כאחות טיפת חלב, אשת מקצוע שמבינה את הצרכים של האמא, המשפחה, התינוקות והילדים, וכמו כן יועצת שינה לתינוקות וילדים מהוותיקות בתחום.

רונית מאמינה שאנחנו ההורים יודעים שאפשר וצריך לעשות את המקסימום למען בריאות ילדנו ומכוונים לכך בכל מאודנו.
הדור שלנו, מבין שלא תמיד מה שהסבתות/חברות עושות, זו גם הדרך שמתאימה לנו.
כולנו רוצים לטפל בילדים שלנו בהתאם לאמונות ולעקרונות שלנו, וזה נכון מהרגע שהם נולדים ואפילו לפני כן.
טיפת חלב פרטית הינה שירות שמכבד את ההורים ואת התינוקות, רונית מתאימה עצמה לצרכי המשפחה, נותנת ידע עדכני ואמין, כלים להתמודדות, סבלנות, תמיכה, עוזרת לפתח את האינטואיציה ההורית שמצויה בכל אחד ואחת מאיתנו וכמובן ליווי קליני כולל חיסונים, מעקב גדילה ועוד, והכל בביתך בדיסקרטיות, ברוגע ובשלווה.

מה כולל שירות טיפת חלב פרטית?

בדרך כלל הביקור יכלול בדיקת התפתחות, בדיקת משקל וגובה, חיסונים, ייעוץ והדרכה בכל נושא רלוונטי והמון המון שקט נפשי למשפחה כולה.
השירות מתאים גם למקרים של ניתוח קיסרי, לידות קשות, תאומים, שלישיות ופגים .

איפה ניתן שירות טיפת חלב פרטית?

אצלך בבית! גם אם מזג האוויר קריר וחורפי או חמסין, רונית מגיעה בשעות שנוחות לך ואין צורך להוציא את תינוקך או ילדך במיוחד מהגן, לפספס שעות עבודה או להיחשף לוירוסים ומחלות בזמן ההמתנה בתור.
בקיצור,רונית קינן עושה סדר בעצות, מעדכנת בכל מה שחדש וחשוב וכל זאת בסבלנות, רוגע וקשב מלא לכל צורך, בדרך שלכם, כדי לעזור לכם להתמודד עם המציאות החדשה, המשמחת, המאתגרת, המעייפת והמדהימה של להיות הורים.

כמה זה עולה?

ביקור בית של רונית "טיפה פרטית" עולה 500 ₪ (לא כולל עלות חיסונים, אם ניתנים)

ומה בשבילך אחותי?

ביקור ראשון ב-400 ₪ בלבד, רק לגולשות האתר, אז כשאת מתקשרת – 054-5227997, תמסרי ד"ש!