fbpx
בית / כללי / הערכה המנצחת ליולדת
ערכה ליולדת ביבי טבע

הערכה המנצחת ליולדת

מחפשת מתנה ערכה ליולדת ?

גילוי נאות: בלהה (או כמו שהיא מופיעה אצלי בטלפון, בילה) ואני עשינו ביחד קורס דולות. אללי, זה אומר שאנחנו חברות כבר יותר מ-13 שנה!
אנחנו חברות עוד מלפני שבלהה הלכה והקימה את מפעל חייה הידוע יותר בכינויו בייבי טבע. כן כן אני חברה של בלהה מבייבי טבע, עפה על עצמי.

"הדברים של בילה"

היו אצלי בתיק הלידה כיולדת וכדולה עוד לפני שהיה מיתוג והיתה חנות והיו עוד חנויות ונהייתה רשת ובקבוקונים מהממים ולוגו משגע.
לפני כל אלו, "הדברים של בילה" תמיד היו בתיק שלי כי הם מעולים, כי הם מגיעים מאשת מקצוע מעולה, כי הם מוצרים אחד אחד, של ארומתרפיסטית שמבינה את עולם ההריון והלידה ברמות אחרות יעני. כי אני סומכת עליה בעיניים עצומות וכל מה שהיא מוציאה תחת ידיה, אמין עליי.
חדש אצל בילה זה אומר תמיד משו שווה ממש. ועכשיו חדש אצל בילושקה שלי, פרי פד – פד הפלא לאחרי לידה! אגב גם כשאין תפרים, האיזור אפעס צריך הרגעה ביג טיים. אני רק אומרת.
פד הפלא הזה לא צריך הקפאה, את לא צריכה לעבוד אצלו, רק להשתמש בו ולהניח לו לעבוד אצלך, להרגיע ולזרז החלמה, להקל ולרפא.
וכדי שיהיה ממש כיף, בערכה גם שני מוצרים ותיקים שעובדים בחדרי הלידה ואצל יולדות ברחבי הארץ כבר עשרות אלפי לידות – השמן לפרינאום, שאת רוצה שיהיה לך בתיק הלידה כדי שהדולה שלך תושיט אותו למיילדת שלך ברגע האמת, כי את לא רוצה תפרים, והשמן לאחרי הלידה שטוב לשיקום האיזור (כאמור, גם אם אין תפרים), טוב לאחרי ניתוח קיסרי ותכלס טוב שיהיה לך בבית כי הוא פשוט מרפא, מקל, משקם.

פד פירנאום
@Amnon Horesh Photography צילום אמנון חורש

פרי פד

פד מקרר וסופג להקלה במקרים של תפרים, טחורים ובצקות לאחר לידה. שלוש יחידות במארז. הפד מכיל מלחים ומים מתחת לשכבת בידוד פנימי, ונמצא בשימוש בבתי חולים בארה"ב למעלה מ-30 שנה. הפד מתקרר באמצעות פעולה של "סחיטה" אשר שוברת צינורית הנמצאת בו ומשחררת אמוניום ניטראט היוצר תחושה של קור. הפד מתקרר בשניות ונשאר קר לחמש שעות. בשל תכונותיו הרבות: ספיגה, קירור, הקלת כאב, הורדת נפיחות, נוח לשימוש ואינו מרטיב, אין ספק שזהו פריט חובה בתיק הלידה.

שמן עיסוי פירנאום ללידה

PERI DELI

שמן עיסוי פרינאום. פורמולה ייחודית המורכבת משמני בסיס עשירים: קלנדולה, נר הלילה, ושקדים, אשר הורכבה במיוחד לעיסוי הפרינאום במהלך לידה. השמן הסמיך בעל הפורמולה הייחודית מסייע בהגמשת אזור הפרינאום ובהפחתת הצורך בחתך חיץ. מיועד לשימוש בחדר הלידה. מומלץ להגיע לחדר לידה עם בקבוק סגור. כמות: 100 מ"ל.100% טבעי.

שמן אחרי לידה

AFTER BIRTH OIL

שמן לאחרי לידה. תרסיס השמנים המפורסם של בייבי טבע לחתך לידה ולשיקום קרעי לידה, לאיחוי מהיר של הרקמות והקלת כאבים. מחטא. מומלץ גם לשימוש לאחר ניתוח קיסרי, וכעזרה ראשונה בבית. על בסיס קלנדולה, ותמציות שמנים אתריים לאיחוי וריפוי חתכים ותפרים. האפשרות לרסס את השמן הופכת את השימוש לנוח, פשוט ופחות כואב ומציק. כמות: 50 מ"ל 100% טבעי.

הצעה מיוחדת לגולשות האתר זהר כבר בדקה

בכל קניה של הערכה, תרסיס שמנים מרגיע לחדר לידה בשווי 59 ש"ח או שמן אתרי תפוז בשווי 33 ש"ח או חמאת גוף לאם בשווי 39 ש"ח.

לרכישת הערכה הקליקי כאן. ואל תשכחי לציין בהערות איזו מתנה בחרת!

אולי יעניין אותך גם:

עוגת שושנים

מתכון לעוגת שושנים, נשבעת שהיא הכי קלה בעולם ופחדני-שמרים מושבעים יכולים להכין אותה ולצחוק כל הדרך לארוחת השבת אצל ההורים.