fbpx
בית / לידה / תכנית לידה / פגישה עם מיילדת לבניית תכנית לידה
תכנית לידה
Image courtesy of patrisyu at FreeDigitalPhotos.net

פגישה עם מיילדת לבניית תכנית לידה

רוב בתי החולים בארץ פתוחים היום במידה זו או אחרת לתכניות לידה כתובות שהיולדות מגיעות איתן לחדר הלידה ;
ישנם בתי חולים אשר אף מציעים ליולדות שירות במסגרתו תוכל להיפגש לפגישה מקדימה עם מיילדת מצוות חדר הלידה לבנייה של תכנית לידה.

 

אז איפה ישנו שירות כזה ?

 

במרכז הארץ, בבתי החולים "לניאדו" ו"מעייני הישועה" כלול השירות ללא תשלום נוסף ליולדת המעוניינת בשירות מיילדת פרטית ללידה.
בבית החולים "שיבא", באופן דומה, יולדת המעוניינת בשירות מיילדת אישית או בשירות תומכת לידה – נפגשת לפגישה מקדימה עם מיילדת או תומכת מהצוות לבנייה משותפת של תכנית הלידה – אין פגישה זו מבטיחה כי זו תהיה המיילדת או התומכת שתהיה איתך בלידה בפועל.
ב"ליס" ניתן להיפגש לפגישה אישית עם מיילדת לבניית תכנית הלידה והכנה כללית ללידה בתשלום של 150 ש"ח, וב"בילינסון – רבין" ישנו שירות "תכנון לידה אישי" עם מיילדת – בתשלום של 120 ש"ח.
ב"אסף הרופא" ניתן לתאם פגישה עם מיילדת לבניית תכנית לידה באמצעות מועדון היולדות.

בחיפה – בבית החולים "כרמל" מוצע השירות ללא תשלום לכל יולדת. ברמב"ם מוצע שירות בתשלום של הכנת תכנית לידה עם מיילדת מצוות חדר לידה.
בצפון, בית החולים "נהריה – הגליל המערבי" מציע ליולדות להיפגש עם מיילדת טרם הלידה, אף הוא ללא תשלום, בשיחה עם מפקחת הסיעוד באגף האימהוּת ב"נהריה" התרשמתי כי היא מעודדת מאד את נושא תכניות הלידה הכתובות.
גם מפקחת הסיעוד באנגלי בנצרת מעודדת להגיע לפגישה מקדימה לבניית תכנית לידה.
בנוסף – בבית החולים "זיו" בצפת ניתן להיפגש עם מיילדת לבניית תכנית לידה, כשקובעים סיור בחדר הלידה יש לציין זאת על מנת לקבוע לאותו מועד גם את בניית תכנית הלידה.
בדרום – ב"ברזילי" מקיימים כבר היום שירות פגישה מקדימה עם האחות האחראית בחדר הלידה לבניית תכנית לידה.

אולי יעניין אותך גם:

איפה ללדת בחיפה – סקירה מהשטח

מאת הדולה ליאת סלומון במשך השנים שאני מלווה נשים בלידה יצא לי לעבוד כמעט בכל …