fbpx
בית / מבצעים / דליפת מי שפיר – הרפידות שכדאי שיהיו בבית

דליפת מי שפיר – הרפידות שכדאי שיהיו בבית

אמאל'ה ברח לי פיפי? וואי, אמרו לי שיש המון הפרשות בהריון, אבל עד כדי כך?? אולי פשוט ברח לי פיפי… אוי, אולי זה מי שפיר? חלילה, אוי, רק זה חסר לי, לדאוג עכשיו מירידת מים, או דליפת מי שפיר, או איך שקוראים לזה. מלחיץ!

והיום בימי קורונה, אנחנו עוד יותר לא רוצות לרוץ למיון נשים או למוקד ללא צורך.

אז קוראים לזה ירידת מים מוקדמת או דליפת מי שפיר, הסיבה שזה בטפטוף ולא בשטף היא ששק מי השפיר נבקע איפשהוא במעלה הרחם, אבל כך או כך – אנחנו לא רוצות שזה יקרה לפני הזמן!

ואם רטוב בתחתונים, האמת היא שסביר להניח שהרטוב הזה – זה לא דליפת מי שפיר. ממש סביר להניח שזה מעט שתן, או הפרשות נרתיקיות שהן מרובות מאד בהריון (בעיקר בטרימסטר השלישי אך לא רק), או אפילו פשוט זיעה. בכל זאת, הריון זו עבודה ממש קשה לפעמים! וכמובן, זה יכול להיות שילוב של כל אלו, ממש חגיגה…

אבל הרגע הזה שהלב מחסיר פעימה, ואת חושבת "אולי יש לי דליפת מי שפיר", לא מרגיש כמו חגיגה. זה מלחיץ, זה מאיים, זה מפחיד. אולי את חושבת ברגע הזה שהדבר שהכי לא מתאים עכשיו זה לרוץ לבית חולים או לרופא. אולי את מוצפת רגשות לא נעימים ברגע הזה. אולי את אחרי דיקור מי שפיר ואת גם ככה קצת מודאגת. או הרבה. אולי את חושבת מי יוציא את הגדול שלך מהגן אם את מתאשפזת עכשיו עם ירידת מים מוקדמת. בקיצור את אוכלת סרטים!!! ובמילים קצת יותר מדעיות, המוח שלך מפריש הורמוני סטרס, ואז גם אם זו בכלל לא ירידת מים (מה שסביר להניח!), זה בטח לא המצב הבריא עבורך להיות בו עכשיו, בהריון. או בכלל.

לא לא. הורמוני סטרס אנחנו לא רוצות. זה ממש לא תומך.

תארי לך שאת לא צריכה לרוץ לבית חולים או לרופא, את לא צריכה אפילו לצלצל לרופא (הוא זמין בכלל? למה הרגעים האלו תמיד קורים בלילה או בסופ"ש או כשקורונה??), את ניגשת לך לאריזת הAL-Sense שזהר כבר בדקה, מניחה רפידה בתחתונים ונרגעת, כי הרפידה כבר תודיע לך אם זה מי שפיר או לא, וסביר להניח שזה לא (נראה לי שאי אפשר להגיד את זה מספיק פעמים…).

הרפידות של AL-Sense ממש קלות לשימוש ופשוט משנות את צבען אם מדובר במי שפיר.

מי השפיר משמשים את העובר שברחמך לאורך ההריון כשכבת מגן מפני פגיעה חיצונית וכסביבת חיים נקייה מזיהומים ותומכת להתפתחותו ושגשוגו של העובר ברחם. הגוף שלנו עושה המון כדי לאפשר לעובר להתפתח ולשמור על ההריון מכל משמר, ומי השפיר הם הדרך של הגוף לעטוף את העובר ולהגן עליו. כששק מי השפיר נבקע, אפילו חור קטן עלול לסכן את ההריון, מי השפיר ידלפו החוצה מהרחם אל הנרתיק והחוצה מהגוף, והסביבה המוגנת של התינוק תיפגע. במצב כזה, טיפול אנטיביוטי למניעת זיהומים יכול להיות קריטי, וזיהוי מוקדם של דליפת מי שפיר יאפשר לך לקבל את הטיפול הדרוש, וכמובן את המנוחה הדרושה, שלפעמים היא כל מה שצריך כדי להמשיך לשמור על ההריון. כמובן שאם לא מדובר במי שפיר (שזה המצב ברוב המקרים, האם כבר ציינתי את זה..? אממ, כן.), את תוכלי להירגע (שזה ממש חשוב!) ולחזל"ש.

ואת יודעת מה? גם בפעם הבאה שחשש קטן יתגנב ללבך, תוכלי להשתמש ברפידות שוב, זה קל ופשוט ונגיש, רק תדאגי שתהיה לך חבילת AL-Sense בהישג יד.

אז מתי הזמן לשלוף רפידת AL-Sense?

כשאת לפני לידה ורוצה לוודא שאכן יש ירידת מים והלידה התחילה

כשאת אחרי דיקור מי שפיר, במיוחד ב-48 שעות הראשונות אחרי הדיקור, כשאת בכל מקרה נחה אבל גם בכל מקרה לא רגועה (מה נחה מה)

כשאת חוששת שאולי זה לא פיפי, בכל שלב בהריון.

כשיש לך הסטוריה של ירידת מים מוקדמת.

הבדיקה הוכחה מדויקת, בעלת רגישות בין 96% ל-100%, שזה למעשה כמו ללכת לבדוק בבית חולים, רק בלי ללכת לבית חולים ובלי החיידקים של בית החולים, כי בואי, בית חולים זה לא מקום סטרילי.

בכל אריזה של הבדיקה ישנן 3 רפידות, ואת השקט הנפשי שלך. שזה, כמו שכולנו יודעות, בדיוק מה שהרופא.ה רשם.ה לך. לרכישה – AL-Sense

 

אולי יעניין אותך גם:

שימור דם טבורי

שימור דם טבורי אינו מחייב חיתוך מוקדם של חבל הטבור, ההנחה בפנים. קראו עוד על רפואה רגנרטיבית ומה עושים כבר היום עם דם טבורי!