fbpx
בית / שיטת אמית ללידה קלה
שיטת אמית

שיטת אמית ללידה קלה

לידה בימי קורונה –

אם בנית על הדולה שלך בלידה, עכשיו עם הגבלת מלווים בבתי החולים זו בעיה אמיתית.

בסוף העמוד מחכה לך הנחה בלעדית למגיעות דרך "זהר כבר בדקה", אך ראשית, לוידוי שלי.

אני מודה, אני סטוקרית של אמית לידה. אני לא סטוקרית של הרבה אנשים, אבל האישה הזאת היא מהפכנית, ומהפכנית מזהה מהפכנית…
כשנפגשנו לראשונה באופן רשמי, הסתבר שאנחנו כבר מכירות. מה זה מכירות, מכירות מהתיכון! למדנו בתיכון האיזורי של הקיבוצים בעמק, שתינו אפילו רפתניות. צירוף מקרים? איי טינק נוט!
אבל כשנכנסה לבית הקפה, בבליינד דייט שלנו, אשה דתיה בחצאית, כיסוי ראש ושרוולים ארוכים, כמעט לא זיהיתי אותה. ועוד אמא ל11 ילדים?? אבל את צעירה ממני, ג'יזס, כלומר, אלוהים, כלומר, השם!
אמית סיפרה לי את סיפורה, ואני פשוט עפתי. ואני לא עפה בקלות.
האישה, לאחר ניתוח קיסרי וחמש לידות רגילות, גילתה במקרה (סליחה אמרתי מקרה? התכוונתי נס, והיא תגיד – בסיעתא דשמיא) שאפשר אחרת ויצאה למסע חקר שתוצאותיו היו פיתוח שיטת אמית לידה, שיטה שהופכת את הצירים ליעילים באופן כל כך מרשים, שהיא יכולה לקצר את הלידה ולעשות אותה פחות כואבת באופן משמעותי. נשמע מטורף, נכון? אבל במסגרת הסטוקריות שלי אחריה, עוד לפני שנפגשנו כבר הספקתי לשמוע עשרות אם לא מאות עדויות של נשים שאמרו, כן, בזכות שיטת אמית ללידה קלה היתה לי לידה קלה. ככה, פשוט.

אז איך נולדה שיטת אמית ללידה קלה?

השיטה הישראלית "אמית לידה" פותחה על ידי אמית בן אליהו, בעברה רקדנית בלט בבלט המלכותי של לונדון, רפתנית בקיבוץ בו נולדה, ואמא ל-11 ילדים.
לאחר לידה ראשונה קיסרית, חיפשה אמית דרכים לעזור לגוף ללדת בקלות. היא נזכרה איך היו נעות הפרות ברפת בעת הצירים, שחזרה את מהלכי הלידות שלה עצמה, צללה לתוך ספרי אנטומיה וספרות מקצועית בעולם הלידה, הפכה כל אבן אפשרית כדי להבין איך ניתן לעזור לנשים ללדת בקלות ובמהירות. במסעה למדה והוסמכה אמית כמטפלת ב- NLP קונסטלציה משפחתית, שיטת אביבה (לבעיות פריון ולקויות במחזור), שיטת המודעות לפוריות, ופנתה ללמוד גם מנשים כגון ורד מילר שפיתחה שיטה להרחבת האגן, ציפי מונט שחקרה לידות טבעיות ושבטיות בכל העולם, ועוד ועוד.

כל אלו הובילו אותה לפתח תבנית יישומית פשוטה ויעילה, שהפכה את הלידות הבאות שלה למהירות וכמעט נטולות כאב.
ההתחלה היתה מפה לאוזן. לאחר אותה לידה פלאית, לידה מהירה ללא כאב כמעט, שיתפה אמית שכנות וחברות. סיפורי ההצלחה התחילו לזרום מלידה ללידה. עוד ועוד נשים ילדו בקלות ובמהירות, ללא חוסר אונים, מתוך מסוגלות ועוצמה, עם הרבה פחות התערבויות וסיבוכים.

אמית התחילה להכשיר מדריכות ב"שיטת אמית ללידה קלה", כדי לעזור לעוד ועוד נשים, בכל רחבי הארץ. עד היום הכשירה עשרות מדריכות ברחבי ישראל, כולן פועלות מתוך שליחות גדולה לסייע להביא תינוקות לעולם בנחת, באהבה, ברכות ובעבודה יעילה.

לרשימת המדריכות בשיטת אמית ללידה קלה

מה זו בעצם שיטת אמית ללידה קלה?

השיטה היא טכניקה של תרגילים המפחיתים עד 80% מכאב הציר ומקדמים את הלידה, בשילוב עם מניפולציה על המוח להעלאת הפרשת אוקסיטוצין בין ציר לציר על ידי הצפה רב חושית.
השילוב מאפשר לידות יעילות – לידות יותר מהירות ופחות כואבות ברוב המקרים.
שיטת אמית ללידה קלה כוללת סרט וידאו ופגישת הדרכה. הסרט הינו סרט באורך מלא ובו מוסברים ומודגמים התרגילים והפעולות שיש לבצע, בצירים עצמם ובין הצירים, על מנת להקל על הכאב, לייעל את הציר, לנצל כל ציר למקסימום ההשפעה ולמקסם את הפרשת האוקסיטוצין לקראת הציר הבא.

כשצפיתי בסרט לראשונה, נדהמתי. אחרי הכל, יש לי למעלה מ15 שנות נסיון בעולם הלידה, ובכל זאת אמית הצליחה גם לחדש לי, וגם להדגיש באופן ייחודי ויישומי אלמנטים משמעותיים מוכרים. היא פשוט ניגשת לכל נושא הלידה באופן ייחודי, מדויק ועוצמתי. לא האמנתי שיש מה לחדש לי הרבה בנושא לידה, אבל לאמית היה מה לחדש לי ועוד איך. אני לא מתביישת לומר שהאישה היא פשוט תופעה בעיניי, ואני רואה שליחות לקדם את השיטה שלה לכל אישה שרוצה בכך.
פגישת ההדרכה, עם אמית עצמה או עם אחת מעשרות המדריכות שהכשירה אמית ברחבי הארץ, היא פגישה בה ניתן לתרגל את התרגילים ולהבין לעומק את העבודה החושית הנדרשת על מנת להפעיל נכון גם את הגוף וגם את המוח בעת הלידה. הפגישה בת כשעתיים ומתקיימת לאחר הצפייה בסרט, בביתך ובזמנך.

כמה זה עולה?

849 ש"ח לסרט, 550-650 ש"ח למפגש הדרכה עם אחת המדריכות המוסמכות של אמית, 800 ש"ח למפגש הדרכה אישי עם אמית עצמה.
כל המחירים הינם *לפני ההנחה שלנו!*
המחירים מתעדכנים מעת לעת ויש לעקוב באתר הרשמי של שיטת אמית.
ניתן לצפות בסרט ולעבור ההדרכה לקראת הלידה בכל שלב בטרימסטר השלישי של הריונך!

ומה בשבילך אחותי? 100 ש"ח הנחה (50 ש"ח על הסרט ו-50 ש"ח על פגישת הדרכה און ליין עם אמית עצמה) הנחה בלעדית למגיעות דרך זהר כבר בדקה!

אז כל מה שאת צריכה לעשות זה ללחוץ על הלינק להנחה פה בשורה מעל, להגיד שהגעת דרך זהר כבר בדקה – ולמסור ד"ש!