fbpx
בית / לידה / מה להכין ללידה / טנס ללידה – Cefar Femina

טנס ללידה – Cefar Femina

"שבוע 35, כאבי הגב של ההריון כבר גומרים אותי. בסוף יום אני ממש גמורה, ולפעמים גם בתחילת היום… התחברתי לCefar Femina וזה העלים לי את כאבי הגב עד למחרת! אז למחרת התחברתי שוב, ועכשיו יש לי איך לשרוד את כאבי הגב עד סוף ההריון… הלוואי שתגידי לי שאני יכולה להשאיר אצלי את המכשיר עד הלידה!"

ואני בי לייק, ברור!!! טנס ללידה זה האובייסט, אני אומרת בואו נלך יותר חכם, נקל על כאבים כבר בהריון!!!

וספוילר – גם לאחרי הלידה!

הימים הם ימים טרופים של קורונה. זה אומר שאם בנית על הדולה שלך ללידה, אז היא לא תוכל להיות אתך כי בתי החולים מאפשרים מלווה אחד לכל יולדת. זה אומר שאם כואב לך הגב או יש לך איזה קרעכץ הריון אחר, ובנית על עיסוי או שיאצו או רפלקסולוגיה או דיקור או… הבנת את הרעיון – קורונה, אי אפשר.

אבל לשים את הCefar Femina על הגב הכואב שלך או על הרגליים עם הבצקת, אפשר. וזה ממש עוזר. גם בלידה, מכשיר הטנס יכול להיות ההצלה הפרטית שלך, כשאין מי שיעסה את הגב בכל ציר.

טנס Cefar Femina הוא טנס עם אופציות להריון, ללידה עצמה ולאחרי הלידה.

מה הוא בעצם עושה? 

המכשיר, קטן ונוח לתפעול, שולח פולסים עדינים מאיזור הדבקת האלקטרודות וגורם לעיכוב הגעת אותות הכאב, מה שמקל על ההתמודדות עם הצירים בלידה בצורה משמעותית.

בתקופת ההריון, המכשיר מקל על כאבים כגון כאבי גב, כאבי רגליים, מרפה שרירים, מסייע לגוף להתמודד עם בצקות.

לאחר הלידה, שימוש ב Cefar Femina יכול להמשיך להקל על כאבים, להרפות שרירים תפוסים, לחזק שרירי בטן בזכות תכנית חיזוק השריר שקיימת בו.

כדולה שליוותה מאות לידות, ראיתי נשים שהציעו נישואים לטנס שלהן ב-5 ס"מ פתיחה. ראיתי גם פה ושם נשים שזה לא עבד בשבילן, אבל אני חושבת ששווה לנסות, אם תגלי שאת מאלו שזה מציל אותן, שווה ממש.

בהריון:

לכאבי גב, לבצקות, לכאבי רגליים (יש אפשרות לרכוש מדבקות נוספות למי שתשתמש בהריון ואחכ בלידה ואחכ בפוסטפרטום), פשוט להניח את האלקטרודות על האיזור הכואב (לא על הבטן) או על האיזור הבצקתי, ולתת למכשיר לעבוד בשבילך.

בלידה:

לשים את האלקטרודות על הגב לפי השרטוט שבערכה, להפעיל על "מוד צירים". מרגע זה, את מחזיקה ביד שלט קטן של עזרה משמעותית לעצמך עם כל ציר וציר.

אחרי הלידה:

להניח האלקטרודות על האיזור הכואב, התפוס, ולהינות מפיזיוטרפיה פרטית.

ל Cefar Femina חמש תכניות להקלה בכאב ועיסוי, כולל תכנית מיוחדת לשחרור שרירים לאחר הלידה, חיזוק שרירים וחזרה לכושר גופני לאחר הלידה.

סיפר פמינה נותן לך שליטה בעוצמת הגירוי החשמלי שנשלח מאיזור הכאב אל המוח, יחד עם אפס תופעות לוואי. הדבר הגרוע היחיד שיכול לקרות זה שתגלי שדווקא לך זה לא עוזר בלידה, וזה באמת מבאס, אבל רוב הסיכויים שהמכשיר כן יעזור לך, אם לא בכל המודולות שלו (הריון, לידה, פוסטפרטום), אז לפחות בחלקן. עיסוי בהריון להקלה בכאבי גב ורגליים או לטיפול בבצקות, או עיסוי אחרי לידה, לשחרור שרירים כשכולך תפוסה ודואבת, גם שווה! בעיקר בימים אלו, כשעיסוי אצל מעסה הוא פשוט לא אפשרי, גם אם היה לך זמן לזה, הקורונה פינקה את כולנו בשמירת מרחק.

להזמנה און ליין 

 

אולי יעניין אותך גם:

אסותא אשדוד סיור בחדר לידה

מאת איזבל עטיה כהן מי המתחרים? קפלן, אסף הרופא, ברזילי כמה לידות? עוד לא יודעות… …